2010. január 21.

Egy hirdetés kéne egy ház falán

Nekifogtunk jobban promotálni, (nyomulok a facebookon) a jó koncerteken mindenféle egyre jobbat adunk enni-inni. A Tamás, aki a Corvinuson tudományos médiakommunikációt(?) tanul, adott néhány kulcsszót: event promotion, guerila promotion. Arra, hogy jó a kaja, először azt mondta, az nem reklám, később meggondolta magát, áruelőny esetleg. Én meg azt találtam ki, hogy élménymenü.

Szóval áruelőny promócióban élménymenüt adunk. Még egy kulcsszót mondok: extrapoláció. (Extra, (mint minden az iFben) tehát nagyon jó a polációk között.) A műegyetemisták csinálni is tudják, Ricsi szakács amatőrként azt mondja, nem állunk meg napi 60 menüig. Valami ilyesmihez extrapolált: átlag 3 decemberben, aztán jauárban 6, 8 11, 5, 7, 15,8...

Segítsetek, legyen Ricsinek szakácsnak igaza!
_

Nincsenek megjegyzések: