2011. május 30.

Echte Hungarian Dzsezz

Azt mondja a barátom, az iF célközönsége legyen a külföldi turista, ebben az irányban kell a kávézó marketingjét szervezni. Azt kell a flyer-re írni, hogy magyar jazz, magyar bor, magyar pálinka, magyar étel. Hungarian. Ungarische. Sőt echt Hongaars.

Magyarország a britt tudósok szerint a legrosszkedvűbb Európában. Nem is értem minek jön ide egy holland turista, ha mehet helyette mondjuk Portugáliába, vagy Toszkánába. Az átlag turista felteszem az átlagnál olcsóbb élményt keresi. Nem felkészületlen teljesen, ilyen beszélgetéseket vizionálok (sőt tapasztalok).

-Van maguknál valami speciális magyar ennivaló?
-Hogyne lenne,jó kis ebéd lehetne pl. körözöttes palacsinta, lassan párolt marhaszeletek vargánya mártással és puliszkával, rózsaolajos eperrel töltött túrógombóc, válogatunk szekszárdi, balatoni és alföldi borokat hozzá.
-Nem erre gondoltam, valami igazi magyarosra, tudja, a magyar konyha!
-Van kacsaleves...
-Nem, nem...valami echte
-Goulasch, hortobágyi palacsinken?
-Yes,yes. De ugye tudnak igazit főzni? Amilyet legutóbb Detroitban ettem, téli szalámival. (És olcsóbb mint a Vörös Postakocsiban).

Detroiti gulyás mellé Rieger Attila-Weisz Gábor duó. Tehénen a gatya. Öltözzünk inkább igényesen,
_

Nincsenek megjegyzések: